söndag woho

sitter hos marris, kom hit inatt och sov, blev väckta av hennes mamma imorse vid 12 nångång med lussebuller och varm choklad haha fett söt. sen somnade vi om till 3.. har bara varit här, tittat på Barbershop 2 och Desperate Houswives avsnitt så nu mina kära vänner vet jag vad som kommer hända i nästa avsnitt moaahahha..

imorgon har vi historia prov men jag behöver inte satsa på det ändå, kommer få IG i slutbetyg där med tanke på hur skoltrött jag har varit och historian har ju inte direkt gjort mig piggare.. skönt nu att vi går bara denna vecka sen är det lov, ska jobba ganska mycket på lovet men jag är ju trots allt beroende av pengar.


jag tror förresten att jag är omedvetet kär i en kille. jag har drömt om honom 3 nätter i streck nu, jätte konstigt haha. men minns typ inte hur det känns att vara kär så jag kanske är det HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0