urAnus

shiit vad sliten man kan varaaaaaa jag hatar att ha lov haha jag fuckar ur bara o förstör mig själv måste lära mig att vila. gårdagen såg iaf ut som så att jag jobbade 12-20, åkte hem och skulle precis lägga mig i sängen då johanna smsar mig och vill möta mig på en cigg samt för att få pengarna jag var skyldig henne.

så mötte henne, vi bestämde oss för att åka hem till hennes mysiga lilla 1a (knarkarkvart haha) i edsberg. men ändrade planer blev det på bussen då vi hördes med roni, så vi drog upp till hans kompis istället, också i edsberg. var där och hade roligt haha sen någongång på natten, har verkligen ingen koll när, gick jag och johanna till henne och lagade feeeeett mycket mat hahhaha assååååå så rolig hon äääär! vi gaaamade som fan, sitter i hennes säng och käkar sen börjar hon garva så hon råkar vända heela tallriken full med käk på hela henne. aaaahahhaha jag kunde inte andaas vad rooligt det var.. SKITSAMMA ni förstår inte!! hahaha

sen fick vi bråttom till bussen då vi hade helt glömt tiden, hon skulle in till stan på ngn healing?? så jag taggade hem, stannade på ok/Q8 och köpte mig en redbull för att få energikick så nu är jag här hemma nyduschad och frääääsch! ska upp till mormor snart och lämna en julgran så hon kan sysselsätta sig med att klä den. lät fett elakt men jag menar bara väl. sen blir det nog att träffa johanna ikväll igen, får se vad mer som dyker upp om vi hittar på ngt skoj

fred ut mina kära vänner och fiender


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0