boring

det händer verkligen inget nytt och intressant i mitt liv längre höhöö förutom att;
- jag har fått jobb. café 113 50 tillsammans med My som dock slutar snart..
- jag jobbar på samma gata som Citty och Nadja!
- jag är jätte förkyld, inte alls roligt.
- jag gjorde mitt andra besök i Sigtuna i helgen, haha never again! (fast det sa jag sist också)
- jag har bokat tid på Teds Tattoo den 10 april.
- jag är kär i låten Matisyahu - Time of your song.
- jag har börjat träffa Grynet oftare, väldigt kul!
- jag var ute på krogen en onsdags kväll.
- jag bryr mig inte ett piss längre över människor som jag en gång saknat & älskat.
- jag ska nu ta ett långt bad som jag inte har unnat mig själv på lääänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0