-Salleballe's 18års fest.

hade en galet skön kväll i lördags. det började med att hennes, seluas, närmsta tjejkompisar åkte hem till henne vid 5 och käkade middag, grymt gott, första gången jag äter kurdisk mat ska tvinga henne att laga till mig flera gånger! sen fixade sig alla, förutom jag och några till som redan var klara, så det var kaos hemma hos selle, alla sprang runt och skrek och flamsade, ja tänk dig liksom.. 15 invandrar tjejer och typ 5 svenskar, det blir kaos haha!

när vi kom till lokalen började vi hinka, efter ett tag för våran dricka var sen, och det kom folk dit. det var grymt bra musik, och musiken spelades av Dj. Meiio. jag blev såå fuull och glad och hade jätte roligt, träffade en tjej där som bråkade med mig förut när jag jobbade på mcdonalds, hon hade kommit och klagat över att det var för lite pommes frites så vi stod och tjaffsade då, men hon är riktigt trevligt nu, ett år senare ;)

selua var så himla vacker! det var svart-vitt tema, så alla hade svartvita kläder på sig, så kommer hon in i lokalen lite senare i väärsta guldklänningen!! KATTKATTKATTKATT! kommer lägga upp bilder så småningom.

tog nattbussen vid.. jag minns inte.. men gick hem då iallafall, kommer inte ihåg vart jag la mina örhängen, har inte hittat dom ännu. vaknade med världens jävla baksmälla! SHIT. jag blir aldrig bakfull annars men då ville jag bara dööööö..

åkte till väsby centrum då och hade en katastrof dag, kände mig så jävla äcklig. mötte emelie och hennes två kompisar, käkade på subway och sen åkte jag och emelie in till stan med roni och hans två kompisar, roni skulle tillbaka till uppsala så vi höll honom sällskap i 2-3 timmar.

hans polare var fett äckliga.. aja iallfall, haha! åkte till selua sen och stackaren hade bara sovit 3 timmar, hade fortfarande på sig lördagens smink, fast klockan var 22.00 på söndagen. hämtade lite grejer där sen åkte jag och emelie hem till mig, kollade på film, hon somnade och jag låg och vände och vred mig i sängen. somnade vid 4 tror jag, gick upp vid 7.

håller på att bli sjuk, så ska ta och gå och lägga mig nu. suss sött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0