datorkunskap

hej hopp trallalopp!
jag sitter på datornkunskapen nu och det är jätte tråkigt för vi jobbar inte längre med powerpoint utan med microsoft excel..
blää vad tråkigt det är..
det är fredag idag ju och slutar klockan 12.20 idag, ska till selua då och sen ikväll är det fest, eller om det var imorgon.. minns inte.. jag har ätit frukost idag och har inte gjort det på galet länge så det känns jätte konstigt att vara mätt på morgonen..

my och mariana sitter i cafeterian och muppar sig, vill gå ner till dom igen för det var roligare där än här.. dom har inte sovit något inatt så dom är väldigt fnissiga och roliga. my går nästan i den här skolan för hon är här oftare än mariana som faktiskt går här. jag tror att dom misstar henne, my, för en elev, det tror hon också.

jag är väldigt trött, vill hem och sova men det får jag inte för mamma för isåfall kommer hon inte låta mig tatuera mig ifall jag missköter skolan fram tills dess. det blir den 23 januari jag tatuerar mig, har bokat tiden nu. ska åka dit med tåg.. det kostar 75 kronor fram och tillbaka till enköping. eller 75 dit och 75 tillbaka.

jag har börjat kunna det här med microsoft excel nu.. man ska skriva massa siffror och grejer, väldigt tråkigt. min lärare blir sur på mig nu för hon tror att jag är inne på msn och ''chattar'' fast det gör jag ju inte för jag skriver bara här men det vet inte hon. så nu får jag ta och sluta skriva. men jag kommer skynda mig hem sen och skriva en berättelse här, eller nåt, HAHA för jag har inget liv. nej jag skojade bara ska träffa selua ju.

tack och hej leverpastej. nej jag vet att jag inte är bert men jag får väl ta hans ord för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0