Fredagskväll

Igår åkte jag in till centralen vid 7 tiden för att träffa eeemelie som kom hem :D så jag mötte henne och hennes mamma, gick och åt, sen rörde oss hem till emelie i märsta. så var vi där en stund sen skulle vi ta bussen till stationen och det var hur jäkla kallt som helst och bussen var 40 minuter sen! haha emelie var fett sur och satt i princip och mumlade för sig själv.. väl framme i märsta station tar vi tåget till väsby för emelies kompis hade fest i smedby så vi skulle förbi där. oh herregud vad tråkigt det vaar!! hur dött som helst, fyfan! så vi åkte efter 10 minuter så gick vi till statoil och köpte godis och cola, gick hem till mig och tittade på ice age 2. och nu har emelie tvingat upp mig för 45 minuter sen för jag skulle följa henne till stationen så jag gjorde det och kan inte somna om fast jag är heelt dööd =(..well well. ikväll är det fest i flempan så ska åka dit med selua, daniella m.fl. Tjoollahopp :D

Kommentarer
Postat av: emelie

muhöhöh sööötnöt!!

2008-01-06 @ 05:34:15
URL: http://semlur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0