jag har tråkigt

Tio saker om mig:
1. Är du singel? yes box.
2. Är du lycklig? jag är livsnjutare, mår alltså jävligt bra!
3. Är du blond? inte just nu, nej.
4. Är du ledsen? jaa för jag är sjuk..
5. Är du svensk? halvsvensk, men är född i Sverige så anser att jag är svensk eftersom jag bara kan svenska hihi.
6. Är du gravid? Nej
7. Är du beroende av något? cigg & kaffe.. och närhet höhöhöhö......
8. Är du påväg någonstans? neeej
9. Är du kär i någon? nej =)
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? fortfarande?? :S

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njaäää...
2. Har du nånsin blivit sårad? japp
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? jajamensan
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? njaä, jag tror att de jag tyckt om har vetat om det!
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? yeeessss..
6. Har du fått blommor av någon kille? aa röda rosor heheheh...
7. Har du några speciella krav på en kille? fina ögon, fina händer och fint leende.. ohhhh.... då dör jag.
8. Vill du gifta dig i framtiden? nää kommer antagligen skilja mig sen så onödigt.

10 saker två alternativ
1. Papper eller plastpåsar? plastpåse
2. Hår eller ögon? ÖGOON!!!! (dör för vackra ögon)
3. Katter eller hundar? lite rädd för hundar, så katter.
4. Humor eller utseende? Humor(!!!)
5. Frukost eller middag? middag
6. Bilar eller flygplan? ääääälskar att åka bil!
7. Romantik eller äventyr? äventyr
8. Äpplen eller bananer? äpplen
9. Dag eller natt? natt ;)
10. MSN eller mobil? Mobil

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? har aldrig smitit hemifrån..
2. Brutit ett ben? nope =)
3. Gjort nåt du ångrar? ja, man är för impulsiv ibland..
4. Hoppat Bungee Jump? nope
5. Ljugit för någon du tycker om? ja, har lärt mig att ärlighet varar längst.
6. Ätit en hel tårta? neej..=/
7. Försökt begå självmord? Nej!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? börr?
9. Gråtit när ett husdjur dog? kan inte minnas ngt husdjur som gått bort, har haft för många.
10. Velat försvinna? Ja det har väl hänt..

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? dajaana =)
2. Telefonsamtalet du fick? dajaanaaaaaa hihihi
3. Personen du va med? kimberly!
4. Djuret du såg? min katt och hund, dom sover tillsammans..
5. Personen du sms:ade?
mamma.
6. Personen du var i en bil med? hemlisss.....
7. Klädesplagget du köpte? ett linne och två tröjor..
8. Personen du var och shoppade med? mammsen.
9. Du kysste? heeemliiiiiiiiiiiis
10. Du slog? gav en tjej en örfil bara, emma heter hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0