lördag-måndag.

i lördags åkte jag, dajje, emelie, evelina och yvonne till edsberg för roni hade kommit hem igen så vi var där och drack. sen var några utav hans kompisar där också, och my, marris, natta och jerry mm.
det var trevligt och jag blev jätte full och hade jätte kul då, emelie hade däremot mindre kul haha hon klagade hela kvällen. förlåt emelie att jag drog med dig ;) sen sov hon hos mig och dagen efter åkte hon och jobbade, då åkte jag och träffade dajje, my, natta, jerry och mathilda sen när hon slutade åkte vi till märsta och var jätte hungriga men ALLT var stängt. så vi köpte cola och chips, åkte hem till henne och lagade mat sen låg och svullade och kollade på film. sov hos henne den natten och var i skolan igår och efter skolan gick jag hem till jasmine för att titta på tatueringen hon har skissat åt mig och den såg ut EXAKT som jag hade tänkt mig, tack hjärtat!

imorgon fyller selua 18 så vi ska åka till kista gymnasium och ägga henne!
mohahah men hon vet inget än.. hihi ska bli roligt att se henne flippa.

puss och gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0