lördag morgon

sitter här och tittar lite smått på TV-shop vilket nu handlar om något träningsredskap som man 'går' på, och dom gör verkligen vad som helst för att få folk att köpa den. det är väldigt roligt att titta på hur folk som går/spriner på denna verkligen ler och njuter och har mer smink på sig än vad jag hade på nyår, och då är det MYCKET.

1.
vem fan sminkar sig när man tränar? förutom dessa små sminkorrar som vistas i sollentuna på 14 bast.
2. vem LER när man tränar? själv är jag helt röd, svettig & varm i ansiktet, så varm så det finns inte och känns som att jag ska dö. om någon skulle säga till mig att klämma fram ett leende i det hela vet jag inte vad jag hade gjort.

jag börjar störa mig på allting när jag sitter uppe såhär psykaktigt helt ensam.
vill bli trött så att jag kan sova igen, min säng ser så skön ut men vill inte bara ligga där och stirra upp i taket ju. varför kan inte mina vänner också vakna tidigt, hade varit väldigt kul.. eller i och för sig inte, skulle aldrig vilja gå ut nu.. men ååh jag vill gå till statoil! om det inte hade varit så kallt ute.. blää.. haha jag tror faktiskt att jag ska försöka sova nu ändå, kommer få psykos snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

paris hilton?

2008-01-12 @ 07:30:26
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Sia

ja henne glömde jag konstigt nog bort..

2008-01-12 @ 07:36:16
URL: http://siabraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0