lördagen den dagen

sista kvällen på lovet att ha kul på, och tro mig, jag hade fett roligt! åkte in till flempan med selua, daniela, maja och danielas två killkompisar. vi var där inte ens en timme för det var grymt tråkigt. liten trång lokal, tråkigt folk, för mycket rök från en rökmaskin och alla satt i ett hörn. trååk.

så vi åkte till häggvik, gick till statoil och sen till pato och armans födelsedags fest som var ungefär 5 minuter hemifrån mig. (alltså helt onödigt att åka till flemingsberg). det var skit skönt drag där och massa roliga människor, var länge sen man såg alla. vi dansade och hade skit kul. daniela e grymt bra på dancehall..*avundjuk*..festen spårade ur vid halv 3 då en kille hade slagit en tjej och hon skulle hämta sin 'farliga' pojkvän. aa.. så var det med det.

sen ringer seluas kompis och frågar om vi vill komma och hinka hos dom så vi åkte dit och var inte hemma förns vid 6 tiden imorse (vi fick bilskjuts dit och hem) och fyfan vad jag var grinig när vi kom hem! vi var vakna till 7 ungefär och dom där killarna, som fick sova på madrasser på golvet medans vi 4 tjejer låg ihoptryckta i min säng, skrattade och pratade skit högt, lyssnade på musik och var allmänt irriterande för en trött sia! så jag skrek lite och gick och la mig i vardagsrummet istället, men gick sedan tillbaka när jag märkte att dom hade somnat.

alla förutom selua drog från mig vid 10 tiden imorse medans vi sov kvar till halv 4 ungefär. skulle åka till märsta men missade tåget så vi var tvugna att vänta i en halvtimme på nästa.. väl framme satt jag med emelie och pratade lite smått sådära och hon hade en knaskväll igår med någon störande kille från karlstad haha.. jaja, bilder från igår kommer så fort jag hittar min sladd till kameran :/ ska gå och sova nu tänkte jag, skola imorgon och jag är helt död.. nattinatt



ja, jag lyckades hitta sladden! vi var tyvärr för upptagna med annat så vi tog endast kort under buss/tågresan samt när vi skulla sova. HAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0