släkten är värst?

grymt skönt, var ledig idag, är även det imorn och på måndag så har långhelg =) synd att det bara är min skola som är lediga, jaja jag njuter!

var idag hos min kusin och henns småttingar (mina sysslingar) och min faster ute på lidingö, var roligt att träffa dom små, som har blivit väldigt stora nu! den ena pojken är 3 och den andra är 7, tiden går galet snabbt! också roligt att träffa min kusin, mamman till pojkarna, som fyller 40 i år, fast ser ut som 25 =)
åkte sen hem till min andra familj, citty, och var där en stund och chillade lite och sedan träffade jag emelie och vi mötte mathilda, my, natta och mariana.

är hemma nu och ska kolla på stomp the yard, har verkligen velat se den länge men det har aldrig blivit av, men inatt så!

imorgon kommer selua, emelie och kawar hem till mig och ska bjuda på mat HAHA :D jag lever gött jag, får maten serverad av kurderna =) (och emelie?)... hihihi.. ska titta på film nu iaf, tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0