slitet

hård dag idag va.. första skoldagen det här året, oh shit vad trött jag var imorse. men det kändes på något konstigt sätt skönt att vara tillbaka i skolan.

det blir väldigt uttråkande under loven utan att göra något, är van vid att ha ett extrajobb så känns som att jag har lite för mycket fritid när jag varken jobbar eller går i skolan. kändes också skönt att träffa alla igen, man hörs ju inte på lovet på samma sätt som i skolan. vi hade iofs skön dag, endast två lektioner för två var inställda så slutade vid halv 2, då följde kimberly med hem till mig och vi var här och slappade.

efter ett tag kom hennes pojkvän isac, som precis har fått körkort (för ca två veckor sen), och hämtade oss, släppte av mig till sollentuna och dom åkte vidare hem till honom.

jag mötte mher och jonte och var med dom ett tag, kom hem för en stund sen för att plugga. har prov snart i ULS, om mobbning. yeye, hade inte träffat kimberly iaf på hela lovet så var extra roligt att träffa henne!

image70image73image72

fett söta på lektionen..bilden till höger är min gylliga elephant man..(jag har inget liv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0