Tråkigt liv

vilken stil har du?

nörd?
jag har blivit instängd på toaletten ( )
jag har blivit dassad ( )
jag har glasögon (X) läsglasögon
jag har byxor över naveln ()
jag har blivit kallad tönt ( )
jag har bra betyg ( )
jag har/haft tandställning (X) tog bort den för 2½ år sedan
jag tänker inte mkt på mitt utseende ( )
jag har mindre än två vänner( )
jag har blivit mobbad ( )
jag tycker att schack är kul ( )
totalt: 2

fjortis?
mitt utseende är mitt liv ( )
jag använder brunkräm/brunt utan sol året om (/) inte på sommaren
folk har kallat mig korkad ( )
folk har kallat mig fjortis (X)  när jag gick i 7an
jag lyssnar på remixade babyröster ( )
jag är blond ( )
jag festar varje helg (/) festar när det är fest, men sover hellre
jag röker (X)
om jag tycker ngn är ful säger jag det högt, så att personen hör ( )
jag är dålig på grammatik (X)
totalt: 4.0

emo-kid?
jag lyssnar på emo ( )
jag är piercad (X)
jag har svart hår ( )
mina block i skolan är nedkladdade med texter/dikter ( )
jag gråter ofta ( )
jag skär mig / har skärt mig (/) skar mig på låret en gång i 6an typ, HAHA
jag vet vad sex står för ( )
jag har snedlugg ( )
spelar i ett band ( )
jag använder kajal/eyeliner ( )
jag har blivit kallad emo ( )
totalt: 1 ,5

brat?
nästan alla mina kläder är märkeskläder ( ) är H&M ett märke?
jag använder mkt hårgelé ( )
jag tar aldrig bussen ( )
pappa betalar ( )
jag åker utomlands varje år (  )
jag spelar golf ( )
jag har blivit kallad snobb/brat ( )
jag har blivit kallad korkad ( )
jag posar på klassfotot ( )
jag är solbränd året om ( )
jag äter på restaurang varje vecka ( )
totalt: 0

ghetto-kid?
jag använder keps varje dag ( )
jag använder stora munktröjor (X)
jag har häng ( )
jag har ett kompisgäng som jag gärna hänger med varje kväll, bakom snabbköpet ( )
jag använder "orden" 'din mamma', 'coolt' och 'typ' (X) det händer väl någon enstaka gång
jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen ( )
jag lyssnar på hip-hop (/) lyssnar mer på reggae nu
jag har slagit ner ngn (/) inte så han legat ner, men slagit. har hänt 1 gång.
jag har hamnat i bråk med polisen ( )
jag hamnar ofta i bråk ( )
jag skolkar ofta (X)
totalt: 4,0

datanörd?

du använder ofta ord som lol, ffs, omfg, n00b, rofl ( )
jag skriver cya ist för see you ( )
jag spelar wow ( )
jag spelar ngt annat online-spel ( )
jag säger lol och brb IRL ( )
jag är inne på datorn varje dag (/)
jag är i level 60 el mer på WOW ( )
jag vet vad roflmao betyder ( )
jag är nästan aldrig ute ( )
jag har mörka ringar runt ögonen ( )
totalt: 0,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0