uppdatering

image77
denna vecka har varit mycket trevlig. vi började ju skolan i måndags och har varit i skolan hela veckan, och på fritiden har jag blandannat varit med emelie, anki, evelina och pluggat på kultur & så spelade vi Buzz haha det är så jävla kul!! och idag efter skolan luffade jag med emelie, carro, selua, bana, elisabeth och maja. och carro piercade tutten :D jäävvllaaarrrr vad det såg ut att göra ont, ishabisha..

image74
med hänsyn till Carro's antagligen jätte svullna bröstvårta, så lägger vi upp en här tagen från en piercing sida där du kan köpa piercingar (piercing smycken och dylikt) via internet http://www.barbarella.se

sen var jag och fikade med grynet också i onsdags, http://inferno.blogg.se, jätte trevligt. har inte träffat henne på jag vet inte hur länge! sen åkte vi hem till mig och kollade på film och åt massa mat!! haha gott var det också. och så slänger jag in en bild på mitt gryn när hon är på topp!

image75


image78
ikväll skulle jag egentligen till väsby och dricka med några kompisar men jag var så jävla trött, somnade ca 18.30 och vaknade klockan 02.00 och var väldigt pigg.. så nu sitter jag här, IGEN, och kan verkligen inte somna om. som tur är har jag fått dator på rummet nu så jag kan sitta här och lyssna på musik utan att väcka mamma och utan att hon ska bli arg över att jag inte sover.

imorgon, eller idag, är det lördag. skulle egentligen på arash födelsedags fest (han fyllde 18 år i torsdags) men den ställdes in pågrund av extremt tråkiga omständigheter..
så imorgon får jag se vad jag ska göra, ska väl till kista och lämna CV, känner att jag måste ta tag i det här med jobb nu, klarar inte av att vara arbetslös. jag behöver verkligen pengar och något att sysselsätta mig med tidiga mornar som denna!! tuppjuck.. ska träffa emelie förmodar jag, har lite grejer som är hennes ;) mahah

image76
min kära inneboende vid namn emelie!

JAJUSTE haha, något som också var lite roligt.. eller aa emelie och jag tyckte att det var riktigt kul iaf, i förrgår i skolan skulle vi gå ut genom dörren och jag står där och håller upp dörren till alla för att hålla upp åt emelie som gick lite efter mig. och sen när hon har gått ut så bara släpper jag dörren rakt i ansiktet på någon som hade kryckor.. ååhåå vad jag fick dåligt samvete!! jag bad så hemskt mycket om ursäkt och öppnade dörren igen och han log bara, som tur var, och sa att det var lugnt :D om jag var han hade jag gett mig en smäll med kryckan, men folk är olika.

nu börjar jag bli väldigt trött på det här, vill sova, kommer inte kunna somna förns vid 9 tiden typ och kommer sova bort hela dagen då. vinter tider är hårda tider vettu..

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
"oj, här håller jag upp dörren åt alla förutom han med kryckor" HAHAHAH

2008-01-12 @ 14:35:50
URL: http://semlur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0