typ fader banan

shiiiiiiiiiiit jag har inte skrivit på typ 4 dagar o dom har gjort om väärsta mycket här juu :O:O jag förståår inte..

hade skit mysigt igår! jobbade först, morgon-eftermiddags passet hoho, sen åkte jag hem och duschade, bytte om sådär, sen kom kimberly till mig, efter ett tag gled vi till tåget och åkte hem till niklas.
sen kom raul, och då åkte vi ner till Ullis kök & bar vid station och käkade mat, kvällen special var plankstek med en norrlands guld för 140 kronor, och jävlar vad mumsig den var.

vi satt där i flera timmar och drack, pratade gamla minnen, skrattade och jäävlar vad vi skrattade.
sen hämtade vi upp marica och sen drog vi ut i skogen hahahah på promenad och gick till ett berg med finaste utsikten jag sett över berg och sjö. där vi satt och såg ut över vattnet hade vikingarna haft läger på vikingatiden, det var en jätte häftig känsla att bara se ut och se allt återskapas.
jag lovar att det var det hääftigaste jag varit med om!!

råkade ta fel skor inatt när jag åkte hem, så ska åka till kimberly och lämna hennes och ta mina hoho sen ska vi dricka cola och äta popcorn ^^

mitt internet funkar inte.. bara min brors trådlösa bredband på hans bärbara dator. jätte jobbigt, kan inte ladda hem musik :(
& i helgen bär det av till uppsala igen =)
jaaajaaaaa haadet braaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0