jag har inget internet

har inte gjort så mkt dom senaste dagarna, dom har sett ganska likadana ut. varit i lägenheten, folk (dajje, marris, natta, jeano & hagop för det mesta) har kommit och softat, spelat playstation, och älsklings dajje kom förbi med gaaalet mkt tobak och kol så vi kan äntligen chilla med vattenpipa och buuzzzz, i love that game!! haha har fått grabbarna besatta av det *mkt stolt*
och ikväll var det samma visa, satt hos mig med marris natta dajje pogah och jeano och rökte vattenpipa och kollade på sex and the city hoho.

har blivit sjuk för hagopjäveln har smittat mig (och dajje) så kände för att sova hemma hemma inatt, även fast mamma ändå jobbar en vecka i streck och är alltså inte här för att ta hand om sin sjuka dotter, så kom precis hit nu efter att mamma tog 10 minuter ledigt från jobbet för att skjutsa hem mig. åker nog tillbaka till lägenheten imorn, ska bli skönt att få sova i min egna säng inatt iaf..

det är nu 2 veckor kvar tills jag fyller 18 och jag längtar =) fast inte så mkt egentligen...har gjort allt ändå som man får göra när man är 18 så det kommer inte direkt vara ngt speciellt, men kommer ändå vara skönt.
och strax efter det är det ju reggaefestivalen, det kommer också vara nice.

ska dricka upp min mjölk, sen sova och hoppas på att jag är friskare imorn. nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0