mellbystrand nästa

igår kväll va ganska nice., har inte druckit på skit länge så igår drack vi och jävlar va aprak jag blev . satt hos mig med ett par stycken och lyssnade på musik och pratade trams. hade riktigt trevligt
och framåt morgonsnåret började alla spela buzz, skit fulla, till halv 8 på morgonen då packet drog.
jag och marris gick och la oss och vaknade kl 17 idag :O sovit galet länge, och är lika trött för det.

har bokat biljetter nu till HALMSTAAAAD!!!!!!!!! så jag och kimberly åker ner till kära mellbystrand för att bada i havet, steka i solen, fira min födelsedag och bara njuta av livet. skulle varit fler som följt med men pengakriser för många (även mig) men vi kommer få riktigt trevligt ändå.
kommer spendera det första dygnet med mina bröder och deras vänner där, dom åker dagen efter vi kommit. sitter aldrig fel att få umgås med brorsorna som man knappt träffar.

så iaf åker vi den 27/7 - 1/8, vi är bara borta några dagar (pågrund av pengakrisen) men de e chill.

ska gå och lägga mig och glo tv nu, sen blir det promenix med mary jane.
och bara för att påminna: jag fyller år om 10 dagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





chiiiiiiiiilliriiiiiiillll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0