rubrik saknas för idag

iförrgåår jobbade jag och jag tycker verkligen om vår nya chef!! han e så jävla snäll, känns asbra att ha en riktigt bra chef för en gångs skull.
och igår var jag dajje natta och marris i husby med några och softade, sen drog vi till sollentuna då hagop alex och jeano kom och vi åkte hem till mig och spelade playstatioon hela naatten tills grabbarna somnade då jag dajje o marris sminkade pogah och alex, dom blev jäätte fina mohahaha.
...vi vågade inte göra på jeano för han är läskig....och gnisslar tänder...
sen åkte dom nån gång vid 6 tiden, marris och natta vid 7, och jag och dajje låg och kollade på barnprogram tills 9 på morgonen då hon var tvungen att åka hem för hon övningskör varje dag/morgon. jag somnade feeeetttt sköööööönt i sängen och blev TERRRAAAADDDD hela morgonen, slängde iväg batteriet till mobilen, ångrade mig snabbt eftersom jag inte vill sova bort hela dagen, hämtade batteriet, blev terrad igen, tillslut tröttnade jag så istället kämpade jag mig upp från sängen till soffan vid 3 på eftermiddagen. mycket starkt av mig.
sen kom min kära mor och hämtade mig och släppte mig här hemma i häggvik, har fått två tidiga födelsedagspresenter som jag var mycket nyfiken på, och det är braaa presenter =) börjar få möbler och grejer att ta med när jag flyttar hemifrån sen, skit bra ju så slipper man betala allt det själv sen.

ikväll vet jag inte vad som händer, e aaaaaaaaaas seg så kanske softar hemma (som vanligt) men de e nice, vila e braaaaa.
aaajajajajajajaa mååste slänga in den tyyngaste låten på länge




tjooollaahopppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0