15(?) juni

yes, ska ha alles lägenhet all by myself 5 juli - 10 augusti, fett skönt.
får en inneboende iofs på köpet, marris höhöhö, vi kommer ha sååå nice =)
ska ta med datan också så man har bra musik att lyssna på, orkar inte bränna massa skivor innan som jag ändå aldrig kommer att använda sen så bäst att packa ner skiten + högtalarna, så kan vi ha sköna kvällar!

annars e de fett tråkigt.. iaf eftersom att vädret är som det är. tänker ringa min chef när jag vaknat och fråga om jag kan jobba några dagar, behöver ändå inte va ute i det "fina vädret" så ingen förlust att jobba några timmar och få extra cash istället.

ska lägga mig och läsa nu innan jag deckar, tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0