20.48 mannen

har hunnit vara ute i solen lite extra länge med tanke på att jag inte jobbat idag, har bränt mig lite grann om kinderna, och tittade mig precis i spegeln..och mina fräknar..det kryllar av dom!!
jag har fräknar i pannan, hela näsan, kinderna, hakan, ja överallt! jag har bara trott att jag har på näsan.. konstigt värre faaan..

jag har verkliigeeeen, 20 år senare, fastnat för den här låten!!! tyckte första gången jag hörde den att den var lite.. ja.. inte så bra (fråga mig inte varför jag inte tyckte om den för i annat fall gillar jag verkligen beenie man)..
men nu spelas den heeeelaa tiden här hemma. niiceeeeeee



aahhhh snart börjar desperate houswives!! måste hinna dricka kaffe (så jag ej somnar) och röka en cigg (så behovet minskar) innan det börjar,

tjooollahoppsanhejsanfalleralleraaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0