50 kilos marijuana

sitter just nu nyvaken och lite trött sådära i gottsunda, uppsala och efter en icke alkoholfri kväll igår bär det snart av till jobbet, även fast man icke pallar.

marris väckte inte mig, ska inte skylla på det, men hon gjorde mig tillräckligt pigg för att inte kunna somna om -.- hon sitter just nu och läser uppsala tidningen och verkar jäätte intresserad... hon är en galen liten prick.. mycket konstig, finns ganska mycket att säga om henne men isåfall skulle jag fått sitta här jätte länge. hon snarkade lite när hon sov inatt, har inte sagt det till henne men hon kommer läsa det här sen så då ser hon det.

"man...huvud...täänka" - mariana är lite efterbliven när hon ska förklara en film...eehehehe....

vårat tåg härifrån till stockholm går kl 13.46 har jag för mig, måste hinna till statoil innan, dit vi ej hittar men som tur är får vi hjälp av the kurd, och köpa cigg.. och kaffe..åååhh nu blev jag fett sugen på kaffe..och en cigg... *DAAAMN. 
vi var tvugna att gå med flippflopp här i lägenheten imorse då mister kurd hade tappat glas i köket och eftersom att detta är en etta så visste man inte riktigt vart glassplittret kunde komma och hälsa på i ens fot. men marris dammsög upp det. och jag sorterade filmer.. lite trixig sådäraa ...ne nu du! nu kommer det antagligen inte komma ett nytt inlägg på ytterligare massa dagar-. jag går och skjuter mig i huvudet nu, ciaaaooooo

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0