EM!

jag har verkligen tagit ut sommarlovet i förväg. får ju inte lov förns på torsdag, men har inte varit i skolan nu på en vecka, och innan det har jag bara varit i skolan ca 2 dagar / vecka i en månads tid. ska upp till skolan imorgon för vi har ett jätte viktigt prov i matte, men jag kan verkligen inte sova..
jag är inte trött nånstans. kan iofs ha något att göra med att jag sov till klockan 3 ungefär idag, så är lagom utvilad. har fuckat mitt dygn, menmen har ju ledigt från jobbet också tills den 27e, så behöver inte oroa mig ännu för att behöva gå upp tidigt på mornarna..

..väntar nu på att Dharma & Greg ska börja, bara ca 20 minuter kvar sen är det dubbelavsnitt...lalala.. åååhhh imorgon är det Sverige - Grekland!!!!!!!!!!!!

GREEEEEEKLAAAAND KOMMMER FÅÅ III SIIIIG :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D

hoppas att my får ledigt från jobbet, lider grovt med henne annars om hon missar matchen. är i annat fall inte speciellt intresserad av fotboll
MEN EM ÄR ETT MÅSTE!!
i caaaaaaaaaant waaaaaaait!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0