helgen

fan vilken skööön helg det här har varit. mamma åkte ju ner till halmstad i onsdags och kommer hem sen idag, så jävlar vad jag har städat..
(och tack my för att du diskade efter alla sen i lördags)
ska ner och tvätta också för allt e kaos här hemma..
hade folk här i lördags, eller aa det började med att jag och tjejerna satt och drack och hade mysigt på min balkong med fullt med tända ljus och filtar och sådär, sen började det komma folk hit. och jag var så full så jag hade inte koll på nånting..

fick höra dagen efter att när folk hade sagt att "sia du e fett full haha" hade jag svarat: "neej jag är inte full, jag är bara glaaad!:D" ..hmm....friskt

dagen efter har jag nog aldrig mått sämre.. jag och natta gick till hägges och käkade medan my och marris stannade kvar för jag hade gjort pannkakor till dom hahah eller aa värmt dom i ugnen........
....var på hägges och käkade, fast mådde så illa så inget gick ner..tog med maten hem istället hoho, gick hem till mig igen sen gick vi till badberget och softade

hahahah och på vägen heeeeeeeeeeeeeeeeeem jag döööööööööööööööör. jag skrattade så jag inte kunde stå och jag grääät som en beeebis hahahah
my fick något ryck att hon skulle känna på brännäslor, eftersom att kvällen hos mig hade natta och my gått ut och ramlat och rullat runt i brännäslor och hon mindes ej hur det kändes.. så då iaf tog hon tag i en nässla och ..aa haha det gåår inte att förklara jag har aldrig sett något roligare i hela mitt liiiiiv.

sen åkte vi till solstugan och dom satt och drack lite, jag drack min cola =) bäst dagen efter.. sen åkte jag hem, senare kommer my till mig och vi låg vakna till klockan 6 imorse för vi tittade på alla avsnitt av Tila Tequila och det är sååå braaa hahah jag tillochmed drömde om det inatt.....höhöhö....
...ska ner och tvätta snart iaf, my står i duschen och jag dricker nyponsoppa..ska ut sen i det fina vädret, det är fan sommar!!! så svårt att förstå :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0