kommer verkligen inte på

har verkligen inte skrivit på länge höhö har inte haft tid..har varit för upptagen med att ligga i marris säng och glo film efter film efter film efter film...lelelele...

midsommar iaf, var hos lampe och drack och hade trevligt med folk, sen spelade vi kubb, mycket roligt. svenskarna mot svartskallarna och vi svenskar vann MOHAHAHAHAHA.. sen spelade jag och dajje mot varandra, jag hade en pinne kvar och skulle kasta ner kungen men jag som var lite full och såg dubbelt träffade fel kung, alltså vann dajje där efter... ja dajje, jag förlorade..hrmm..

sedan rörde jag mig till lisen där dom festade, eller där hon bodde förut eftersom hon och my numera bor i rotebro. jag och my skulle iaf dit i rotebro där dom bor nu för att hon skulle byta om, så vi hoppade upp på två cyklar och cyklade i full fart och när vi kommit fram till porten kommer my på att hon har glömt nycklarna så vi fick inte göra annat än att cykla tillbaka.

sitter nu hemma hos marris, hon fixar naglarna och jag muppar här och lyssnar på musik.
imorgon blir det kryssning med marris, selua och compani!! niiiiiiiiiceeeee, 22 timmars flippande på en båt, kan inte bli bättre =)
det är nu 12 dagar kvar tills jag får en egen lägenhet i 1 månad, och 37 dagar kvar tills jag fyller 18!!!!!!
J A G L Ä N G T A R ! ! ! ! !
ska fira den i mellbystrand, halmstad, med mina nära och kära vänner, hoppas bara på fint väder!!

ska gå och göra nudlar nu, sen glo en till film antagligen..höhöhöhö....livet är bra nice, speciellt när Gud pissar på oss just nu, låter så mysigt när det slår mot fönstret.
tjooooooollaaahoppppsansaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0