måndag

så sköna, sega kvällar det har varit. det är faktiskt jätte skönt.
till skillnad från förra sommarn då man festade heela tiden, men orkar inte det längre. nu är det härligare att bara slappa och glo film typ, och vara ute när det är fint väder.

var igår hemma hos marris, dajje lagade god italiensk kyckling gryta, sen kom marina förbi också och vi kollade på Step Up, jätte mysigt.
idag vaknade jag vid 4, föör sent ju, men har haft sån jävla mensvärk så jag knappt kunnat ställa mig upp, har legat i sängen / soffan hela eftermiddagen & kvällen, bara kollat tv med mami.
& hon är en Ä N G E L!
jag hade värsta paniken över hur jag skulle betala mat för en månad när jag redan ska betala hyra, alkohol och cigg då jag bor i alles lägenhet, men mamma erbjöd sig att dra med mig och handla massa mat och att hon betalar.
TACK!

# 18:30 Joey
# 19:00 Vänner
# 20:00 The Simpsons
# 20:30 The Simpsons
# 21:00 2 1/2 män
# 21:30 2 1/2 män
# 22:00 Unhitched
# 22:30 My name is Earl
# 23:00 My name is Earl
# 23:30 Scrubs
# 00:00 Scrubs

yes, så har min kväll och kommer min kväll att se ut. efter scrubs ska jag nog ta en promenix hem till marris, där hon och dajje degar. glo film med dom sen sova gott höhöhö, orkar inte va hemma hela tiden, blir lätt uttråkad då.
ringde min chef imorse också och sa att jag vill jobba mer och han skulle fixa det, höra av sig när jag behövdes
(med tanke på att så dum som jag är har tagit ledigt till den 27e men jag ska få jobba ändå)

och det tackar jag honom för. i neeeeeed the moneyyyy!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0