sommarlov!

och sverige, som jag självklart visste skulle hända, vann med 2-0 över de stolta grekerna. MOHAHAHA

jag fick sommarlov idag..& jag försov mig verkligen till avslutningen.... hehehe...kom hem vid halv 4 inatt efter att ha druckit sig lite, deckade direkt..och vaknade kl 14.00, när jag egentligen skulle gått upp kl 7!! jag är sämst.. aja, har lov iaf.. slapp gå till äckliga skolan =) hatar vilunda över hela mitt hjärta, förlåt, men jag gör verkligen det. och fittväsby ska självklart bygga om där när jag gått ut! horor.

ikväll vet jag inte vad som händer, väntar just nu på att mamma ska komma hem med sushi till mig för att hylla mig eftersom att jag inte hoppat av skolan hoho, och sen ska vi skissa upp en tatuering som vi ska göra tillsammans =)

lööwww

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0