31 maj

hade jätte trevligt igår, men lite sorgligt också. Jasmine flyttade till Göteborg imorse, så vi hade en goodbye middag för henne med utklädsel tema kändis. det var en väldig skön blandning vid bordet, 4 av spice girls, amy winehouse, carmen electra, musse pigg, pocahontas, DiLeva, kelly osbourne, Cruela de Vil.
fick ett uppträdande av spice girls också, haha såå sköna!
(bilder kommer upp så småningom)

känns skit jobbigt att hon flyttat, har känt henne sen födseln och vi har alltid bott högst 20 minuter från varandra, och nu under 5 års tid har vi bott grannar. kommer längta ihjäl mig till i början på augusti då båda vi fyllt 18, så ska jag och citty ner till göteborg och vi ska festa sönder / fira mig och Jas!

resten av kvällen stryker vi ett streck över och suddar ut. haha

jävlar marris, Alltid du & jag hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0