bäää

guud så skönt väder det har varit de här dagarna!! igår var jag i skolan, slutade kl 12 så åkte hem och schteekte på balkongen (så nu ser jag ut som en tomat) sen åkte jag till mathilda där marris och natta var, de hade grillat och satt på mathildas altan och drack öl, så vi satt där o drack lite sen åkte vi till vallentuna för att festa med några som marris känner. vi kommer dit.. ja, dom är inne på nåt hak i vallentuna och fyfan haha vi hade krigat oss dit verkligen, för våra bussar matchade aldrig varandra. sen missade vi nattbussen hem för marris var för seg för att komma till den, nej marris jag skyller inte på dig, jag skyller på abbe (A). så vi fick vänta i en timme.
så under den timmen hjälpte jag och mathilda en full kille att sätta sig i "fältvandrarnas" bil. och vi, 5 pers, skapade vår egna lilla gatufest.

hahahah och natta... hahahahhahahha... vi satt på en bänk utanför den där krogen och abbe och hans vän är väldigt mörka, så när abbes vän sa till natta att vi skulle till den där festen snart, tänker hon högt.. :"jävla fittneger!" hahaha oouuhhaaaaaaaaa om det där hade varit någon annan.. stackars lilla nathalie.. men han blev bara heelt paff och visste inte vad han skulle säga.."jävla fittneger??:O...fittneger...?" hahahah mycket roligt.

nu har jag suttit ute på balkongen i ca en timme för att försöka få det röda till brunt, men jag ger upp. jag får bara massa fräknar istället. så jag ska glida över till natta på en kaffe och chilla där istället. haaade=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0