en hel solig dag

idag var vi på skansen med klassen, och jag hatar skansen.. förutom i somras då jag och marris var på Sean Pauls konsert där =) enda positiva idag var iaf att vi hade sovmorgon och fick sluta tidigt. vi kom dit vid 10, fick gå fritt, sen träffas 12.45 som värsta småbarnsklassen och sen gå hem. vi satte oss på en bänk o chillade i solen bara, skit skönt.. tittade iofs på björnungarna innan o gulligulligull vad jag ville ta hem dom :D och jätterna..eller dera barn..åhååå vad jenny ska bli bonde när hon blir stor så ska jag bo där på somrarna med alla djuren..

image108image110
image109


åkte sen och käkade på mitt café med alla tjejerna i klassen, gled sen hem och låg ute på balkongen i solen och pluggade, både nytta och nöje. har sovit en timme nu, väntar på att mammas kompis ska komma så ska vi tre åka och simma..yeaaaahhhhah ..ska sen till marris och plugga lite till, eftersom att jag då är orsaken till hennes stora frånvaro(?) får jag väl hjälpa henne med att komma igång med pluggandet ;) tihi.

åååååhhhh juste, i lördags och i söndags har jag varit och handlat massaa klääder och jag är såå glaaad att jag jobbar så jag har råd med sånt nu!! så himla skönt att tjäna egna pengar för då kan man spendera dom på VAD MAN VILL. i löööööööööw it!! köpte faktiskt massa klänningar, har aldrig på mig det annars men i sommar så kommer jag att synas med klänning. köpte också linnen, t-shirts, nagellack, lite somriga ögonskuggor och annat smått och gott, jätte bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0