*************

laaalalala jag är ledig imorgon från skolan, sköööönt, hoppas på bra väder så man kan ligga ute i solen, börjar dock jobba kl 16 men hinner några timmar iaf för måste upp tidigt och plugga ändå.

& jag kan verkligen inte sova nu..
är inte det minsta trött. somnade vid 17 idag och sov till klockan 20, och några få timmar på eftermiddagen får mig pigg på kvällen, plus att jag dum som jag är dricker kaffe när jag vaknat, även fast jag vet att jag blir vaken på natten av det.
..och jag var med anki på min praktik idag efter skolan, eller min fd. praktik som vi hade 5 veckor i mars/april.
jag hade min praktik hos mammas kompis som jag känt sen jag var liten, hon är dagmamma och jag har saknat henne, och barnet något otroligt!
var så mysigt att vara där idag och jag längtar verkligen tillbaka.
längtar också till dagen, långt fram i tiden, då jag får egna barn.
är så sjukt barnkär så det går inte!

..jag passade också på att hämta mina omdömen därifrån och dom var vääääldigt bra =)
hon var jätte nöjd med mig, känns jätte roligt!

mathilda, jag avundas dig.. och ditt sätt att prata i telefonen.. när du ska vara extra koncentrerad.. det är inte många som klarar av det trycket.. peace to you my broe!
"jag kommer schem hem"
heheheheheheheheehhehehehehehee

ååååååååååh jag måste bara dela med mig av min gläääädjeeeee!!
jag hade en jäätte bra låt på min dator som jag hade innan den kraschade men jag kom verkligen inte ihåg vad den hette, men har äntliiigen, 1 år senare, hittat den!
åhhåååå jag dansar runt av gladhet.

carlooos santaana ft. många, beror på vilken version man vill ha =)




jag har tänkt på en sak..
..att jag har verkligen ingenting att klaga på längre och det känns så himla sköönt.
det är som att allt flyter på som det ska, och speciellt nu när det är sommar. man mår sååå bra!!
solen skiner och alla bekymmer man inte ens haft försvinner.
jag längtar verkligen till sommarlovet!! och det det är bara 1 månad kvaaar!!
ska bli såååååå skööööönt att inte ha några krav på sig, att bara kunna njuta av varje dag som går. ska nämligen ta ledigt 2 månader från jobbet så jag slipper jobba på sköna sommar dagar/kvällar, får visserligen leva fattigt tills jag fyller år men det är det lätt värt!

hahahh shit lördags asså..
hade först skit mysigt i tanto med my, klara & några, sedan mötte jag upp natta och mathilda för vi skulle till edsberg till en kompis o festa lite grann..
och natta, haha hon var som mitt lilla barn. hon blev heeeeeeeelt väck, och jag fick springa mellan henne och alla andra som var där, det gick inte att lämna henne ensam en sekund alltså,.
haha men jag älskar dig för det natta, du har din charm!
& jag varken vill eller orkar gå in på några detaljer under kvällen, men det var chill iaf och skönare där än om man varit hemma, så jag är nöjd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0