good and bad shit

bra grejjer

+ skolan går bra
+ jag har fått mer löneförhöjning på jobbet
+ jag träffar folk oftare som jag förr inte såg på år och dar
+ sommaren är nära
+ ca 4 veckor kvar till lovet
+ midsommar på åland är bokat och klart
+ min dator har minskat på virus
+ jag har lärt mig att skrämma bort folk vid rätt tillfälle
+ jag och mamma ska börja simma på mornarna
+ jag får cash om ca 1 vecka
+ jag har äntligen hittat en bra bok
+ jag ska få nya kläder
+ min födelsedag närmar sig
+ jag ska åka utomlands i sommar
+ min musik gör mig på bra humör oavsett vad
+ jag är ledig från skolan imorgon

inte så bra grejjer

- det är hela 4 veckor kvar till lovet
- jag jobbar för lite så får för lite pengar
- nu skiter sig midsommar firandet hemma hos mig
- min dator har en egen vilja när det handlar om av och på sättning
- jag råkar även skrämma bort folk när jag ej har viljan
- min bok är snart slut
- jag får inte köpa nya kläder nununu!
- mina hörlurar är halvtrasiga
- jag hittar inte kvittot till mina hörlurar
- det regnade idag..
- jag har nog inte tillräckligt med pengar för att kuna försörja mig utomlands
- jag jobbar imorgon.

Kommentarer
Postat av: ems

- min dator har en egen vilja när det handlar om av och på sättning





HAHAHAHAHAHAHAH KÅT DATOR?

2008-12-04 @ 12:54:54
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0