söndag

hade riktigt mysigt och trevligt i söndags. åkte först till kista med marris och gled runt lite, sen åkte hon hem och jag åkte till my där hon och alle var.
vi fixade oss lite smått, åkte sen till en resturang med kina buffé och käkade oss fuullaaa (jag lovar att the chaineese hade lagt något i maten för jäävlar vad vi skrattade), sen gick vi till Rigoletto och såg den spanska "doukumentär skräckisen" Rec. har hört från många att den var sååå himla lääskig och att de aaaldrig skulle vilja se den igen.. errhhhh jag tror att dom sov 90% av filmen.. jag som är riktigt känslig för skräckfilmer och tycker typ att scary movie är läskigare än läskigast hoppade bara till ca 2-3 gånger, annars satt vi bara och skrattade, filmen var som en parodi på dawn of the dead..

efter filmen var vi taggade på att gå ut så vi åkte hem till my och fixade oss sen vid 12 gick vi till After i gamla stan. vi satt och drack, pratade med lite folk, sen blev my uppraggad av vakten så vi satt med hans gäng och blev bjudna på alkohol och sen när dom stängde vid 3 ville dom dra med oss till stureplan....eheheh.....oj vad jag inte känner mig hemma där..
iaf så var det ett problem, endast alle var över 20 och det var dock 20 års gräns där, men vakterna som hade kontakt med andra vakter i stan fixade in oss så vi drack och dansade, hade faktiskt roligt. även fast jag var omringad av scaaby snobbar, hade som tur var en mycket trevlig serb att prata med hoho.

stället där stängde 5 så vi drog till närmsta 7eleven för att köpa cigg, där vi började prata med dom som jobbade där och helt plötsligt hade det gått en timme och jag stod ute och matade fåglar med dagens bröd som de på 7eleven skulle slänga, men jag tyckte istället att fåglarna på stureplan skulle matas för Knappast att de uppstoppade som bor där nånsin skulle stanna upp en sekund för att vara lite givmilda..
när klockan hade blivit halv 7 fixade alle en svarttaxi som körde oss till hornstull så vi kunde komma fortare hem till my, och taxi chaffisen fick för sig att han och jag skulle gifta oss...??? det finns mycket roligt folk där ute!

vi kom iaf hem till my och alle deckade direkt, men eftersom jag skulle upp till skolan efter en timme kände jag att jag inte skulle sova så jag och my spelade på hennes playstation till kl 8, då jag hoppade in i duschen för att känna mig något fräsch för att kunna vistas i skolan och rörde mig sedan mot vääsbyyy, somnade på tåget och höll på att missa min station...
kände mig som ett levande lik när jag kom till skolan, skulle ramlat ihop på golvet så åkte in till my igen istället, somnade på tåget och höll på att missa min station igen, gick långa vägen till mysan och sov 2-3 timmar, sen gick vi och åt på donkeen =)
åkte sen hem och sov hela 16 timmar inatt.. åå vad jag behövde det!

åkte till marris efter skolan idag och tog det lugnt, tittade på desperate houswives som bara blir mer och mer dramatiskt för varje avsnitt men jag äälskar det ändå!!
är ledig från skolan imorn tihi men ska dock jobba klockan 4.. jag lyckas alltid vara ledig de dagar jag ska jobba, får aldrig en hel dag att bara vara.. gud vad jag längtar till sommarlovet!!!!

jalla bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0