the weekend

wouwou i fredags lånade jag världens mest uppslukande bok, "snabba cash", som handlar om kokain branschen och att det är ett spel mellan liv och död och grejer, och shiit vad bra den är! jag kan inte sluta läsa den!!
var iaf tvungen att slita mig ifrån den i helgen när jag skulle ut haha..

på kvällen i fredags iaf var vi hos natta och drack, jag natta mary johanna henke dajje, sen åkte jag och träffade my och alle i rotan, somnade på soffan sen tog nattbussen hem hoho.

igår jobbade jag och haha när jag skulle larma på cafet när vi skulle gå, så hade dörren stängts igen för långsamt (rörelselarmet går igång efter 30 sek) så larmet började tjuuutaaaa över hela sveavägen och jag skämdes som FAN när jag fick ringa upp min chef för att berätta det....
.....men det var lugnt sen när hans son kom och fixade det =)

åkte iaf hem och fixade mig, mötte sen mary och natta så åkte vi till edsberg hem till erik och var där med lite folk.
eller jag gick senare och träffade klump ett tag och sen gick tillbaka till edsberg, promenerade fett mycket inatt hoho.

och nu sitter jag häär och väntar på att kaffet ska bli klart, ska ut och röka bara sen lägga mig och lääääsaaaaa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0