walk away

jag blir så trött på mig själv ibland.. efter simningen glömde jag min väska i min mammas kompis bil, så jag har ingen sovmorgon imorn med tanke på att aallaaa mina skolgrejer ligger där i, mitt kort till skolan och min bok som jag måste läsa annars blir jag galen, så är tvungen att åka och hämta väskan innan skolan.. börrr...
kom iaf hem för en liten stund sen efter en skön promenad till statoil med dajje och marris, så härligt att det är rätt så varmt även på kvällarna så man kan gå med en tjocktröja istället för värsta jackan =) sitter med min älskade vovve i knät nu och hon är sååååå kelig nu så ska gosa lite med henne innan jag sover.
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0