alla helgons dag idag

tjohej i kastrullen vad kalas det var igår då! vi var hos mig och drack, jag dajje my och mary sen gick jag my o mary till hägges för att träffa packet ett tag, vi var där i en timme och jag hann sjunga två karaoke låtar, dricka två shots, två öl och bli kalaasfull för det var ju grädden på moset på vinet jag drack innan.
sedan åker jag och mary till stan för att gå ut, hon hade dajjes leg så jag kunde ta med henne på sin alldelles första utekväll :D, vi drog till K2 och drack draack drack och dansa och marris var gaaaalen, så jävla nice!

fett skönt på bussen påväg hem också att träffa folk man kände, som lånade ut sin mp3 under resan så jag kunde decka på bussen. och så sitter man här inte alls lika pigg som gårdagen och anser att alkohol är gift för kroppen och kvällar som denna ej ska upprepas..

...tills helgen därefter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0