bitch please,

kom inte och lek att du är smartare än jag, bättre än jag, att jag ska tro på den skiten som kommer ur din mun. du vet att jag har hjärna, att jag kan föra en diskussion och få 100 poäng till mig. jag kan argumentera, få fram min åsikt så som du aldrig kommer kunna. jag står alltid för min åsikt, ger inte vika för att någon tycker annorlunda. jag tofflar inte för människor, jag gör som jag själv vill, skiter i vad folk tycker och tänker. till skillnad från dig som anpassar dig efter person till person. jag står på mina egna ben, jag klarar av att knäcka dig och dina ord så fort att din tröga hjärna inte ens hinner fatta vad som har hänt.
# du vet att du är min hund och att jag förevigt kommer att ha dig i koppel.

Kommentarer
Postat av: Isa

Be be aggressive!

2008-11-25 @ 22:30:43
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/
Postat av: Isa

Föresten. Jag gillar att vara din hund och att du har mig fastspänd med koppel. Jag tänder på det <3<3<3<3<3<3<3

2008-11-25 @ 22:31:48
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0