bok efter bok efter bok

kom hem precis efter en hård dag på jobbet + en kort dag i skolan efter 2 timmars sömn inatt. var helt död på jobbet, men hann bli pigg på tåget hem så nu sitter jag här igen pigg som efter 25 red bull och 5 koppar kaffe och har ångest inför hur jag ska kunna sova inatt så att min hjärna fungerar som den ska på nationella provet imorgon i engelska.

börjar få lite småpanik också eftersom jag måste tenta upp matten. får sluta jobba så mycket och plugga mer

JAJA shit the same. jag jenny och isa ska på gaykryssning iaf den 26 februari fett kul! om någon brud kommer fram och raggar så är jenny min flickvän för kvällen. ja, jag är heterosexuell men man måste ju få festa gärnet för det.

och i sommar har vi en stuga på gotland i en vecka, vi blir 9 pers som åker. samt att jag och marris har planer på att dra iväg till alanya i två veckor. och reggae festivalen kommer jag inte heller att missa!
jaa jag sitter här och drömmer mig bort till bättre tider - sommaren. då livet leker och alla är glada, ljusa nätter och sköna kvällar. den här sommaren som var gick allt för fort, hann aldrig njuta..

jag är ledig från jobbet både imorgon och på lördag, det var ett tag sen jag inte jobbade på en fredag sååå... mina kära vänner; någon som vill med ut och göra stockholms clubbar osäkra?! HAHA

NOG OM MIG ha det bra

Kommentarer
Postat av: Isa

Bara för jag kommer ragga på alla tjejer, hahaha!:D



STUGAN:

http://www.blocket.se/vi/17082867.htm

2008-11-13 @ 23:54:51
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0