den 2a november, i had no idea

gårdagen var rätt chiill, var hemma hos mary och gjorde INGENTING så jävla sköönt. låg i soffan från kl 19 till 22, gick sen till gravarna och var sedan tillbaka i soffan från 23 till 03.30 då jag blev trött som jag vet inte vad så gick vi och sov. vaknade idag igen vid 3, låg och deeegade gick sen till donken i rotebro, köpte hem fett mkt mat och låg sedan i soffan igen fram tills nu när jag kom hem. riktigt skönt med softar-helg, bara återhämta sig från festande, plugg och jobb.

imorgon är det skola igen, har sköna lektioner ändå, historia sen spanska sen är det jobb till kl 22, hemma vid 23 på kvällen.. tempooo men de e skönare än att vara hemma och inte göra ett piss, då tjänar jag hellre pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0