efter kryssningen

kryssningen var jävligt nice, började festa i hytten, spelade kort och mådde riktigt bra. drog sedan ut på "clubbarna" på båten, träffade riktigt sköna människor. kvällen är lite svart, har inte så mycket minne av vad jag gjorde(?) men my berättade att hon och jag inte var något alls nästan med varandra under kvällen som gick så jag undrar Vart Fan Var Jag?! i have no idea. skönt dagen efter iaf att vi hade TV i hytten så vi softade järnet, gick bara ner till tax freen några gånger och köpte litervis läsk. jag vaknade på morgonen vid 10-halv 11, gick ut fortfarande lite småfull för att köpa cola i automaten som fanns vid hissen, blev jävligt förbannad för den tog bara emot Euro, gick tillbaka till hytten och muttrade för mig själv "jävla kukautomat tar bara emot fitteuro", som my vaknade av och undrade vad fan jag höll på med? men jag var UTTORKAD!!

(fler bilder kommer, vi lyckades ragga upp folk med DIGITALKAMERA)



1. Jag och My. 2 . samma 3. Jag och My, livet börjar bli lite suddigare
4. My och Jag, försökte pissa i lugn och ro men den planen gick åt helvete. 5. Våra godsaker. 1 flak lapin kulta, två påsar chips, ett cigg paket, en feeet påse godisnappar för 210 kronor, jag kände mig hemma!
6. vi fick något ryck och mördade våran spegel (även alla människor som festade i våran hytt, vi var jävlarna med stereon) men fick panik dagen efter då det ropades ut i högtalarna att bäddning av hyttarna hade börjat, vi Flög upp ur sängarna och ställde oss och skrubbade spegelj*veln och plocka och pilla i hytten (när hon som skulle bädda sängarna väl kommer in i vårat rum tyckte hon att vi skulle röjja upp.. om jag var hon hade jag då inte velat se hur hytten såg ut innan.. nu tyckte iaf vi att den var Städad!).

ikväll blir det utgång. senare blir det fest hos cassie, drar nog förbi där och kollar läget hon bor ändå bara 5 minuter ifrån mig så det blir inga problem. och nu måste jag städa här hemma då mamma har fått ryck på mig.

måste bara tillägga den goda gärningen för idag:
jag har en grusväg en liten bit från mig som är påvägen till tågstationen och den är ca 2 minuter lång och på vintrarna är det bara is där, ingen sandning. så när jag är påväg till skolan idag står en tant där på 90 år och är jätte rädd att gå den vägen men kan inte heller vända då hon har gått en liten bit. så jag tar armkrok med henne och leder henne förbi all is. mitt hjärta sitter på rätt sida, jag vet.

have a niicee evening folks'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0