emelie, jag trodde att det var torsdag idag

tjena kexet, har vart en fett lugn och skön dag på jobbet. började med att jag och min chef tjaffsade för jag skulle jobbat igår(?) men vi hade kollat på olika scheman och det slutade med att vi pratade om vinterdepprission och om kärlek bara såhär allmänt och om folk som bara tar och tar utan att någonsin ge. att man aldrig någonsin kommer veta vem som hugger en i ryggen. and thaat's true. jag tror inte att någon någonsin kommer förstå vilken underbar chef jag har, jag ser verkligen upp till honom. han har blivit som en bror till mig, ärligt! kan berätta i princip allt för honom och han ger en råd och säger hur man ska och inte ska göra i en situation

imorgon är det grupprov, hoppas att det går bra och att jag inte sviker gruppen. ska kolla scrubs nu, plugga lite sen decka. opererar örat imorn ju. kommer kännas gudooomligt att höra bra igen! sleep tight, don't let the bedbugs bite

Kommentarer
Postat av: 2cool4u

operera hjärnan när du ändå är i farten

2008-11-19 @ 13:12:25
Postat av: sia

aa jag hade planer på det men tänkte: u first

2008-11-19 @ 18:04:02
URL: http://siabraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0