en tid att tänka

måste tillängna en del av detta inlägg till mitt hat mot sl.
jag krigade mig upp ur sängen imorse efter 2-3 timmars sömn så jag skulle komma i tid till min historia lektion, och allt gick som smort fram tills jag stod på stationen i väntan på tåget som självklart ska vara sent. vad är det för jävla fasoner att man ska betala för ett kort så att man kan åka med sl när de inte ens kan hålla sina fucking tidtabeller?? om ni vet att det blir problem med tågen när det börjar bli kallt ute varför gör ni inte något åt saken? och jävla bortförklaringar med tanke på hur mycket förseningar och problem det har varit med alla tåg både vinter och sommartid.

inför ett system som fucking fungerar, har man en tid att passa så har man, samma sak för alla människor som ni fuckar för när tåget rullar in 20 minuter sent.

iaf, sitter på historia lektion nu och min dator fuckar så kan inte söka på de här 50000 ord vi har fått att "översätta". kan skolan satsa mer på bättre skolmaterial än ombyggnad på en helt annan plats för framtidens gymnasieelever, som kommer vara klar om 5 år, vad hände med dagens studerande, är vi bortglömda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0