en vanlig dag som alltid

skulle opererat örat ju men när jag kommer till löwet så har dom bokat om tiden till imorn utan att säga till mig. bra.. jätte bra.. jag som krigade mig dit med horSL igen som hade tåg som var upp till 1½ timme sena. pga signalfel. fuckat system. är i skolan nu, tror att jag är tröttast i världen. somnade på lektionen, sov fett skönt tills patrik den jäveln började peta på mig. förstör min sköna sömn va, det är en dödssynd.

ska jobba idag också, jag paaaaallar inte längre. jobbar alldelles för mycket jag har aldrig tid att bara va hemma och slappa eller att umgås med vänner. har tänkt på det att enda gångerna jag träffar mina vänner är på helgerna om ens det för att jag har så mycket i skolan och på jobbet. längtar som faan tills studenten. synd att jag bytte linje, 1½ år kvar istället för ½. men men what you gonna doooo mannen

ska dricka upp mitt kaffe som kära fritidsledaren bjöd mig på wooho sen rulla till stationen ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0