ett desperat försök till någon som helst sysselsättning

jag verkligen avskyr söndagkvällar, från djupet av mitt hjärta. först och främst för att helgen är slut, men Framför Allt att det är sån jävla skit på tv! på vardagar är det skit bra saker, simpsons, family guy, my name is earl, scrubs, spin city, cheers. allt i en följd. då har man ingen ångest över att bara vara hemma för då har man iaf något att sysselsätta sig med. fy.

jag har druckit så jävla mycket vatten på jobbet och påvägen hem, så jag blir kissnödig utav helvete var 5e minut, hur F'N ska jag kunna sova med min lilla blåsa utan att pissa i sängen?! guud vad jag blev aggressiv nu och jag har ingen aning om varför. juste, jag har lingonvecka.. kan va därför.. och den här jävla värken man får på köpet. då är mitt humör icke att leka med.

FÅR LA PUMPA LITE TÖNG MUSIK I HÖGTALARNA ISTÄLLET DÅ!

såja, genast bättre. nej nu du ska jag ner till tvättstugan och hänga upp lite tvätt, SHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0