förskola, skola & fritidshem

sitter i skolan nu på FFS lektion tillsammans med min grupp. vi har arbetat med att göra ett eget dagis jag vet inte hur länge, det tar aldrig slut. vi ska skriva om aktiviteter på dagarna, om utflykter, maten, uppdelning på dagiset, rita en skiss, skolmat och så vidare.. ganska roligt faktiskt, speciellt när man har folk i sin grupp som man kommer bra överens med.

fick reda på provet idag ju, och jag fixade ett MVG kompis! tung jag äär. trodde inte att jag skulle få det så min dag flyter på precis som den ska. först att obama blev vald och att jag ryser så fort man nämner hans namn och nu betyget. hoppas dagen fortsätter såhär, då kommer jag vara RIKTIGT nöjd sen!

back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0