första advent

det är ju första advent idag, helt galet hur fort tiden har gått. har inte ens hunnit reagera riktigt på att sommarn är över. jag "firade" iaf advent med att jobba, bli hemskickad 30 minuter innan jag skulle slutat för jag var så sjuk, åkte hem och har sovit. vaknat av att jag måste snyta mig vad 5e minut, nästan hostat ut mina lungor och i min hals känns det som att jag har svalt knivar.

vaknade av att mamma var inne på min dator och knappade högt på tangentbordet, kände mig lagom utvilad efter 6 timmars sömn, så har suttit här nu och kollat runt lite och ska snart lägga mig och kolla på film. ska tatuera mig imorgon också.. mamma vill inte att jag gör det för att jag är så pass sjuk men jag tror nog att min kropp pallar det *håller tummarna*

får se hur jag mår imorn också om jag går till skolan innan. aja, jag hatar iaf att vara sjuk och jag hatar att vara hemma och inte göra ett skit för att man inte kan för man mår så j*vla dåligt!



lämnar er med jr Kelly som inte kan bli sönderlyssnad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0