fredag än en gång

riktigt seg fredag. somnade vid halv 3, vaknade vid 7-8 någon gång. är fortfarande helt seg i kroppen, tog ett niicee varmt bad så piggare blev man inte. hemma kväll blir det alltså, sällskap får jag av my via telefonen. natta bjöd in mig för att spela på hennes X-box, får se om jag orkar - det är en kamp mellan mina jag.

imorgon blir det jobb ändå, min chef ringde och frågade om jag kunde och eftersom att han ställer upp för mig känner jag att jag måste ställa upp för honom också. efter jobbet blir det utgång med my, vi drar till nivå och dricker lite sen blir det antingen att dra vidare eller hem och sova - jobbar på söndag också. och måndag, tisdag, onsdag och torsdag. jag är i stort behov av pengar.


googlade lite bara för att och hittade bilder på cafét där jag jobbar, COOLT!
you'll se me at sveavägen 98, eftermiddags/kvällstid. förvänta ingen gratis mat.


jag som skulle gått och fixat mina skor och min tröja idag får göra det imorn istället eftersom jag somnade. måste upp tidigt och fixa, ska in till jobbet vid 2. wellwell nu ska jag sluta för stunden att skriva fett ointressanta grejer. skriver inte för någon annans skull men till och med jag blir trött på mig själv av de här texterna. om du vill sussa sött - läs min blogg, sen deckar du för natten.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0