har ingen rubrik här heller

känner mig lite väl trött på livet nu. tråkigt att sitta uppe så här dags och inte göra någonting. skulle vilja gå och ta en cigg men mamma kommer halshugga mig om jag väcker henne. kanske borde leva lite farligt, skrev väl precis att jag var trött på livet?

sitter och kollar igenom gamla bilder och jag tycker att den här ser lite småball ut efter att jag redigerade den med min coola mobiltelefon. som dock är trasig och out of the picture. och nej det här är inget inlägg där jag skyltar med att jag röker, det är en riktigt jävla dålig vana. till er som kanske hamnar på min blogg och är i 13-15 års ålder och har planer på att börja röka för att det är "tufft"; för guds skull, det är inte ett dugg häftigt! det är äckligt, du stinker skit, jävligt beroendeframkallande och du DÖR av det! samt att du röker upp en förmögenhet.

ska sluta röka när min limpa är slut. kom att tänka på det här om dagen och har gått och grubblat på det ett tag och det känns som att det är dags. visserligen har jag bara(?) rökt i sisådär 6 år så det är väl inte lika svårt som för dem som har rökt i 50 tycker ni som inte vet hur det är att vara niktotin - och ciggarettberoende men fy i helvete vad svårt det är! det är inte bara ett beroende det är en livsvana. när man vaknar på morgonen - en cigg. när man väntar på tåget - en cigg. bussen - en cigg. när något / någon är försenat - en cigg. när man som nu inte har något annat att göra, vad gör man då? jo man tar en cigg.

tänkte inte skriva en bok som det nu blev, och om ingenting dessutom. men jag har inte tvingat dig att läsa det så klaga fan inte.

peace out

Kommentarer
Postat av: Amanda

tack :D

jag älskar den :D

2008-11-13 @ 02:11:57
URL: http://amandaskleader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0