he's a PIMP

170 barn Den nigerianske 84-åringen Muhammed Bello Abubakar råder andra män att inte följa hans exempel - att gifta sig med 86 kvinnor och avla drygt 170 barn med dem.

"En man med tio fruar skulle kollapsa och dö, men jag har fått min kraft av Gud. Det är förklaringen till att jag lyckats hålla ordning på 86 fruar", säger han till brittiska BBC.
Han uppger sig inte vara någon aktiv Don Juan – de många kvinnorna, vissa en fjärdedel så gamla som han, ska ha sökt upp honom.

"Jag är nu den lyckligaste kvinnan i världen. Om du gifter dig med en man som har 86 fruar så vet man att han kan ta hand om dem", säger en av hans äkta hälfter.


..han kan ju knappast hålla koll på vad alla fruar och barn heter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0