i am a highwayman

har inte fått ut speciellt mycket av den här dagen. startade två maskiner tvätt i tvättstugan sen tittade jag på ett öga rött med mamma som var på tv1000, var tvungen att springa fram och tillbaka till tvättstugan för att hänga upp tvätt och starta nya maskiner. det är helt galet hur mycket tvätt man har varje gång man tvättar, det slår mig varje gång hur mycket kläder jag har egentligen.

den stora frågan är bara hur jag ska kunna sova inatt då jag vakade vid 4-halv 5 idag? blir ju inte tröttare av att sitta vid datorn men det blir så långtråkigt att bara ligga i sängen och vänta på att bli trött. usch. får väl ta och se landet från längesen igen, eller 2an om den också finns på youtube! jag älskar youtube, bara kärlek till den sidan.



fick den här låten skickad till mig av min kära bror, gillar att få nya låtar som man kan spela sönder. tycker att den är riktigt härlig, skönt tempo i den.

Kommentarer
Postat av: Isa

Äh sms:a med mig hela natten Sia:D

2008-11-13 @ 00:25:28
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0