i love saturdays

sitter vid datorn nu, helt mörkt i rummet, medan my ligger och sover i min säng här bredvid mig. igår hade vi faktiskt kul, var på vääärsta haket i medis, gröne jägaren tror jag det hette, men fyfan vad kul. massa karaoke, rätt så billig öl, och härligt folk. det var ett hammarby ställe tror jag, iaf "back in the days" men eftersom att jag inte är hammarbyare sponsrade jag inga pengar åt dom. och så måste jag tillägga att när jag kom till centralen påväg till medis skulle jag köpa comviq kompis 150:-, ett tuggummipaket samt ett paket cigg. ja, det blev 168:- och jag fattade ingenting? tog kvittot gick därifrån och så visade det sig att hon hade glömt att slå in ciggen, wohoo, gratis cigg till mig alltså. visst är jag en hederlig människa men någonstans går gränsen

#1 (fy vad less jag blir på folk som inte ens försöker förändra sina liv uusch)

och klara försvann igen som hon alltid gör, drar hem utan att säga ngt, så jag och my pallade inte bry oss så vi åkte till centralen och tog nattbussen, som nice nog kom efter 10 min, hem till mig, lagade feeeetaste portionerna mat, drog till med lite avokado och fetaost, en stoor kanna saft sen la oss i min säng och satte på en film. fattade Ingenting av filmen men var ändå för upptagen med min mat så kunde inte brytt mig mindre

idag måste jag städa mitt rum, mamma håller seriöst på att bli olycklig. men jag oooorkar inte. jag börjar plocka på golvet men det slutar med att jag lägger mig i sängen och pillar i naveln typ, fett tråkigt att städa. men snart börjar det väl krypa ohyra här så får nog ta och skärpa mig. ikväll händer det nog ingenting, jag håller på att bli sjuk och jag hatar det! men men, nu ska jag försöka väcka myysan så vi kan ta tag i våra liv HAA DET

Kommentarer
Postat av: Hilal

Hellu! :)

Kika gärna in i min blogg och se när min bror spelar basgitarr! Skulle uppskatta en kommentar! :)

Trevlig kväll!

2008-11-29 @ 16:32:40
URL: http://hilals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0